Proces Regeneracji Pompy Wspomagania
Pompa wspomagania jest elementem montowanym większości marek oraz typów aut. Jest częścią wspomagającą maglownice, przekładnie, zawieszenie. Dzięki jej pracy układ kierowniczy pracuje swobodnie. Jej zadaniem jest wytwarzanie ciśnienia płynu wspomagania który wędruje do rozdzielacza przekładni kierowniczej a następnie w połączeniu z tłokiem daje siłę wspomaganiu w skręcaniu kół.
Regeneracja pompy wpomagania
W pierwszej kolejności następuje mycie, rozożenie na części a następnie ich weryfikacja. Do podstawowej regeneracji zalecamy wymienić wszystkie uszczelniacze i łożysko lub panewkę oraz zawór redukcyjny pompy. Rozszerzona regeneracja pompy wspomagania polega na wymianie płytek kompensacyjnych górnej i dolnej ,komory, kosza, łopatek, wszystkich pierścieni i uszczelniaczy oraz łożyska lub panewki.
Po dokonaniu procesu montażu, każda pompa poddana jest kontroli technicznej pod kątem szczelności, ciśnienia na specjalistycznym stanowisku kontrolnym (stole diagnostycznym). Po sprawdzeniu pompa gotowa jest do ponownego montażu w aucie.
Przedstawiliśmy Państwu jedynie część procesu regeneracj, gdyż każda pompa wymaga indywidualnej naprawy.
tel. 733 700 705
mail: biuro.carsteering@gmail.com
Godziny otwarcia: Pn-Pt 8-17